Vrtnicekodele.si je spletna trgovina, ki jo upravlja David Kodele s. p., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne Vrtnice Kodele obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup.

Dostava

Sadike, naročene v spletni trgovini www.vrtnicekodele.si gredo na pot v roku enega tedna od potrditve naročila, če so na zalogi v našem skladišču. Potrditev naročila prejmete na e-mail naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Da bi naročene sadike dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. Običajno je to paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že naslednji dan po odpremi naročila (dostava v Sloveniji). Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Slovenija

Stroški dostave so odvisni od teže paketa. Če je pošiljka sestavljena iz več paketov, se stroški dostave obračunajo glede na skupno težo celotne pošiljke in ne za vsak paket posebej.

Skupna teža pošiljke Cena dostave(z DDV)
do 2 kg 7 €
nad 2 kg do 5 kg 8 €
nad 5 kg do 10 kg 10 €
nad 10 kg do 15 kg 12 €
nad 15 kg do 20 kg 14 €
nad 20 kg do 25 kg 16 €
nad 25 kg do 30 kg 18 €
nad 30 kg do 40 kg 21 €
nad 40 kg do 50 kg 25 €
nad 50 kg do 60 kg 29 €
nad 60 kg do 70 kg 33 €
nad 70 kg do 80 kg 37 €
nad 80 kg do 90 kg 41 €
nad 90 kg do 100 kg 45 €
nad 100 kg 50 €

Tujina

V tujino (države EU) pošiljamo le sadike z golo korenino in to po predhodnem dogovoru glede stroškov dostave.

Osebni prevzem v vrtnariji

Sadike lahko prevzamete tudi osebno v naši vrtnariji Vrtnice Kodele David Kodele s. p., Budanje 1j, 5271 Vipava, kjer pa stroškov dostave ni. Prevzem je mogoč le po predhodnem dogovoru glede datuma in ure prevzema. Plačilo je možno direktno v poslovalnici z gotovino, bančno kartico ali predhodno z bančnim nakazilom. Ob prevzemu sadik boste lahko v naši vrtnariji pregledali in morebiti izbrali kaj iz ostale ponudbe, ki je izven programa spletne trgovine.

Dostop do informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.

Postopek nakupa

Vsi koraki in podroben opis oddaje naročila je podrobno razložen v meniju pod »POTEK NAROČILA«.

Takoj po oddaji naročila boste na e-mail prejeli obvestilo.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema. Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila. Naročilo lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov info@vrtnicekodele.si. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka, ter si pridržuje pravico uporabnika telefonsko ali po e-mailu kontaktirati v primeru kakršnega koli odstopanja zaloge, cene, dobavljivosti... Ponudnik bo kupcu ponudil nakup pod spremenjenimi pogoji oz. rešitev, ki bo šla v obojestransko korist, omogoči pa mu tudi odstop od nakupa. V primeru že plačane kupnine bo le-to vrnil.

Naročilo poslano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Sklepanje in arhiviranje pogodbe (naročila)

Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in tudi kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Načini plačila

1. Plačilo po povzetju: Ob prejemu pošiljke je potrebno plačati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino in stroškom »plačila blaga z odkupnino« skladno s veljavnim cenikom dostavne službe (Pošta Slovenije), saj je to njihov strošek. V tem primeru morate biti ob prevzemu osebno prisotni, saj je možno plačilo z gotovino oz. pri določenih dostavnih službah tudi s plačilno kartico.

2. Z nakazilom na račun: Pri izbiri tovrstnega plačila boste prejeli ponudbo/predračun na elektronski naslov, ki ste ga ob vašem naročilu navedli, ko bomo preverili, da so vse naročene sadike na zalogi. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino. Banka pa vas bo kot običajno bremenila za stroške bančne transakcije v skladu z njeno trenutno veljavno tarifo. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku. 

Cene

Objavljene cene v spletni trgovini Vrtnice Kodele in izdane ponudbe veljajo na dan naročila, nakupa torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi vrtnarije.

Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, ki so objavljeni na naši spletni strani, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla oz. podatki spremenijo med obdelavo naročila ali v primeru napake v spletni trgovini, velja cena na artiklu v vrtnariji Vrtnice Kodele. O morebitnem odstopanju bo kupec nemudoma obveščen. Poleg možnosti nakupa po spremenjenih pogojih bo ponudnik omogočil kupcu rešitev v obojestransko zadovoljstvo oz. preklic/odstop od naročila.

Cene so maloprodajne, vključujejo zakonsko določen DDV in so označene v EUR.

Reklamacije upoštevamo v roku največ 14 dni po opravljenem nakupu.

Odstop od pogodbe, vračila blaga in kupnine

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od sklenjenega naročila oz. pogodbe preprosto odstopiti, lahko pisno odstopite v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopa. Odstopni rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga.

To storite tako, da nam v roku 14-ih dni pošljite izpolnjen spodaj priložen obrazec »Obrazec za zamenjavo / vračilo sadik« iz katere izhaja vaša volja za odstop od pogodbe. Sadike morajo biti vrnjene najkasneje v roku 14 dni po pisnem obvestilu, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila sadik. Sadike lahko kupec vrne na naš naslov osebno ali po pošti. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Sadike morajo biti nepoškodovane in v dobri kondiciji (vlažne in žive), zapakirane v embalaži, ki zagotavlja varen transport, da se med transportom sadike ne poškodujejo ali izsušijo. Pošiljki priložite še kopijo »Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga« ter kopijo originalnega računa.

V skladu s 43.d členom ZVPot vam kupnino skupaj s stroški dostave vrnemo nemudoma po prevzemu blaga. Kupnino in stroške dostave vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri plačilu, razen če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva. Zaradi zamenjave plačilnega sredstva ne nosite nobenih stroškov.

Po 43.č. členu ZVPot kupec nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri pogodbah o blagu, ki je izdelano oziroma dobavljeno po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri pogodbah o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe (sadike z golo korenino).

V primeru vračila blaga kupljenega z unovčitvijo bona ob registraciji, se stranki za to vrednost zmanjša znesek vračila kupnine, istočasno pa se stranki povrne pravica do ponovnega vnovčenja bona.

Obrazec za zamenjavo/vračilo blaga dobite tukaj.

Vračilo blaga na naši spletni strani je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopke reklamacije pri Pošti Slovenije. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Prepričani smo, da so naše sadike odlične kvalitete in vedno odpošljemo le take sadike, za katere smo prepričani, da bodo lepo rastle in vas razveseljevale. Zavedamo pa se, da so sadike vrtnic žive rastline in da se lahko katera posuši, čeprav je bila pravilno posajena in negovana.

Če ste v pošiljki prejeli poškodovano sadiko ali če se vam je katera kljub ustrezni negi posušila v prvem letu po sajenju, nam to sporočite in brezplačno vam bomo poslali drugo ali vrnili kupnino. Garancija se uveljavlja s predložitvijo računa. Kot datum prodaje velja datum računa.

Garancijo lahko uveljavite osebno v naši vrtnariji ali po elektronski pošti. Pri uveljavljanju garancije nam pošljite fotografije sadik, za katere uveljavljate garancijo.

V postopku reševanja garancijskega zahtevka lahko opravimo ogled sadik, za katere uveljavljate garancijo, osebno na terenu.

Prenehanje garancije

Garancija preneha veljati pri poškodbah ali propadu sadik nastalih zaradi nepravilnega sajenja, malomarnega ravnanja ali v primeru višje sile (zmrzal, poškodbe zaradi živali …)

V kolikor želita dodatne informacije v zvezi z garancijo, se obrnite na vrtnarijo Vrtnice Kodele oz. podjetje David Kodele s. p., tel. +386 40 590 035.

Z veseljem vam bomo pomagali.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik David Kodele s. p. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene preko spletne strani www.vrtnicekodele.si skrbno varoval in jih brez vaše privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih uporabil v druge namene, kot izključno za uspešno izvajanje storitve dostave naročenega blaga. V primeru privolitve bodo ti uporabljeni še za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb in podobnega.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani ali prodani tretji osebi. Izjema: V primeru zlorab smo dolžni obvestiti pristojne organe za ugotavljanje kaznivega dejanja.

Vaše podatke skrbno varujemo pred izgubo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vsi podatki nakupa (osebni podatki kupca, naročil-pogodba, račun) so shranjeni v arhivih podjetja v pisni ali elektronski obliki.

V primeru kakršnih koli pomislekov ali dodatnih vprašanj nam lahko pišete na naslov info@vrtnicekodele.si net ali nas pokličete na tel. +386 40 590 035.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Odveza odgovornosti

Po svojih najboljših možnostih se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Fotografije prikazujejo lastnosti posamezne sorte vrtnic, ne pa točno določene sadike, zato je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti sadik, saj so sadike v različnih fazah razvoja glede na sezono (jesensko odpadanje listov, pozimi so sadike brez listov in cvetov, spomladi so na kratko obrezane …), ker so gojene na prostem, pa so podvržene tudi vremenskim razmeram (npr. poškodba listov zaradi vetra ipd.).

V primeru, da določene sorte ni na zalogi vas bomo telefonsko ali po elektronski pošti obvestili o predvidenem roku dobave.

Reklamacije upoštevamo v roku enega leta po opravljenem nakupu.

Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu:

Vrtnice Kodele David Kodele s. p.

Budanje 1j

5271 Vipava

Tel: +386 40 590 035

e-mail: info@vrtnicekodele.si

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Vrtnice Kodele ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Vrtnice Kodele kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platforma je na voljo na povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Shranjevanje in reprodukcija pogodbenih določil ali splošnih pogojev

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so na voljo na spletni strani www.vrtnicekodele.si, kjer si jih potrošnik lahko pregleda, kopira in jih natisne. Prejeli pa jih boste tudi na e-mail pri oddaji naročila.

Postopek nakupa oziroma koraki do sklenitve pogodbe

Ko najdete primerno sadiko oz. izdelek, v okence količina vnesete želeno količino izbranega izdelka. Nato s klikom na gumb »Dodaj v košarico« ta izdelek vstavite v svojo košarico.

Bodite pozorni na razpoložljivo zalogo, ki jo označuje oranžno obarvano polje z napisom pod gumbom za košarico in sicer:

»Ni na zalogi« označuje artikle, ki jih ni na zalogi, lahko pa nas pokličete in vam svetujemo za nakup podobnega artikla;

»Zadnje sadike« označuje artikle, ki jih je možno naročiti, a so na voljo manj kot 3 sadike.

V kolikor želite v košarico dodati še kakšen izdelek, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupovanjem«.

V kolikor želite odstraniti izdelek iz vaše nakupovalne košarice, kliknite križec na desni strani izdelka. Tako boste izdelek odstranili iz košarice.

Lahko pa tudi spreminjate količino že izbranih izdelkov s klikom pri količini na – in +.

Med nakupovanjem lahko pregledujete stanje v vaši košarici s klikom na ikono vozička v zgornjem-desnem delu okna.

V kolikor želite zaključiti z nakupovanjem, kliknite na gumb »Nadaljujte na blagajno«. V kolikor nakupa ne zaključite, se vam vsebina košarice ohrani do naslednje uporabe.

V podoknu »1 Osebne informacije« izberete med »NAROČITE KOT GOST« ali »PRIJAVA«, kjer oddate naročilo kot registriran uporabnik.

Če ste že registrirani, kliknete na »PRIJAVA« in se prijavite. V primeru, da ste se že registrirali, ampak ste pozabili geslo, kliknite na »Ste pozabili svoje geslo?« V polje vpišite e-mail s katerim ste se prijavili in kliknite gumb »POŠLJI POVEZAVO ZA PONASTAVITEV«. V najkrajšem možnem času boste v poštni predal prejeli obvestilo z novim geslom, ki ga lahko spremenite.

A) ODDAJA NAROČILA ZA NEREGISTRIRANE UPORABNIKE

Če še niste registrirani, lahko oddate naročilo kot gost, tako da vnesete podatke o vašem imenu, priimku in elektronskem naslovu. Ob oddaji naročila lahko hkrati izvedete tudi registracijo (ustvarite račun) s tem, da vnesete geslo.

V nadaljevanju so na voljo 4 potrditvena polja:

  • Želim prejemati posebne ponudbe vaših partnerjev (neobvezna izbira)
  • Zasebnost strank - Vaši posredovani podatki so uporabljeni za obdelavo naročil ali za dostop do določenih informacij. Imate pravico spremeniti in izbrisati vse osebne informacije, ki se nahajajo na strani "Moj Račun". (obvezna izbira)
  • Prijavite se za novice - Kadarkoli se lahko odjavite. Za ta namen, prosim poiščite kontaktne info v pravnem obvestilu. (neobvezna izbira)
  • Izrecno se strinjam s obdelavo svojih podatkov. Vrtnice Kodele - David Kodele s.p., vašo zasebnost obravnava v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določili GDPR. (obvezna izbira)

Natančno preberite zakonska določila o varovanju osebnih podatkov (GDPR) in vaše strinjanje s kljukico potrdite.

Natančno preberite pogoje in vaše strinjanje s kljukico potrdite.

S klikom na »NADALJUJ« se odpre podokno »2 Naslovi«, kjer vnesete naslov za dostavo in telefonsko številko.

V kolikor želite izstavljen račun na drugi naslov, kot je vaš naslov, označite spodaj in odprla se vam bo možnost njegovega vnosa.

S klikom na »NADALJUJ« se odpre podokno »3 Način pošiljanja«, kjer imate možnost izbire med dvema načinoma dostave oz. prevzema. Dostava preko pošte »Pošta Slovenije«, kjer se vam avtomatsko obračuna stroške poštnine. Oziroma »Osebni prevzem v vrtnariji Vrtnice Kodele«, v kolikor bi sadike radi sami prevzeli v naši vrtnariji (Vrtnice Kodele David Kodele s. p., Budanje 1j, 5271 Vipava), v času obratovanja. Za osebni prevzem sporočite datum in uro prevzema vsaj en dan prej.

V nadaljevanju imate polje, kjer lahko oddate vaš komentar k naročilu. V tem polju lahko napišete npr. kdaj bi želeli prejeti pošiljko oz. kdaj bi jo želeli prevzeti v naši vrtnariji. Lahko tudi zastavite kakšno vprašanje oz. predlagate nadomestne sorte, če teh, ki ste jih izbrali, ni na zalogi.

Pod zaporedno »3.Pregled naročila« kjer lahko pregledate vaše naročilo in v tem koraku tudi vnovčite morebitne kupone/bone (spodaj pod naročilom). Kupon/bon vpišete in potrdite s klikom na gumb »Aktiviraj kupon«.

S klikom na »NADALJUJ« se odpre podokno »4 Plačilo«, kjer izberete način plačila. Na izbiro imate plačilo z bančnim nakazilom (po predračunu) ali plačilo z gotovino ob prevzemu (po povzetju oz. pri osebnem prevzemu v vrtnariji). Če izberete »Plačilo z bančnim nakazilom«, boste na vaš e-mail naslov prejeli obvestilo z vsemi potrebnimi podatki za izvršitev plačila.

Preberite prodajne pogoje in vaše strinjanje potrdite s kljukico.

Če so vsi podatki pravilni, izvedite še zadnji korak s klikom na gumb »NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA«.

V kolikor je bilo naročilo uspešno končano se vam izpiše »Vaše naročilo je bilo uspešno poslano«.

Neglede na način opravljenega naročila lahko tudi po zaključenem nakupu spremenite vaše naročilo, tako da napišete obvestilo na naslov info@vrtnicekodele.si.

b) ODDAJA NAROČILA ZA REGISTRIRANE UPORABNIKE

V prvem koraku opravite registracijo z vpisom e-mail naslova in gesla.

V nadaljevanju v podoknu »1 Naslovi« preverite vaše naslove (dostave in plačnika) in jih po želji spremenite.

S klikom na »NADALJUJ« se odpre podokno »3 Način pošiljanja«, kjer imate možnost izbire med dvema načinoma dostave oz. prevzema. Dostava preko pošte »Pošta Slovenije«, kjer se vam avtomatsko obračuna stroške poštnine. Oziroma »Osebni prevzem v vrtnariji Vrtnice Kodele«, v kolikor bi sadike radi sami prevzeli v naši vrtnariji (Vrtnice Kodele David Kodele s. p., Budanje 1j, 5271 Vipava), v času obratovanja. Za osebni prevzem sporočite datum in uro prevzema vsaj en dan prej.

V nadaljevanju imate polje, kjer lahko oddate vaš komentar k naročilu. V tem polju lahko napišete npr. kdaj bi želeli prejeti pošiljko oz. kdaj bi jo želeli prevzeti v naši vrtnariji. Lahko tudi zastavite kakšno vprašanje oz. predlagate nadomestne sorte, če teh, ki ste jih izbrali, ni na zalogi.

Pod zaporedno »3.Pregled naročila« kjer lahko pregledate vaše naročilo in v tem koraku tudi vnovčite morebitne kupone/bone (spodaj pod naročilom). Kupon/bon vpišete in potrdite s klikom na gumb »Aktiviraj kupon«.

S klikom na »NADALJUJ« se odpre podokno »4 Plačilo«, kjer izberete način plačila. Na izbiro imate plačilo z bančnim nakazilom (po predračunu) ali plačilo z gotovino ob prevzemu (po povzetju oz. pri osebnem prevzemu v vrtnariji). Če izberete »Plačilo z bančnim nakazilom«, boste na vaš e-mail naslov prejeli obvestilo z vsemi potrebnimi podatki za izvršitev plačila.

Preberite prodajne pogoje in vaše strinjanje potrdite s kljukico.

Če so vsi podatki pravilni, izvedite še zadnji korak s klikom na gumb »NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČIL«.

V kolikor je bilo naročilo uspešno končano se vam izpiše »Vaše naročilo je bilo uspešno poslano«.

Neglede na način opravljenega naročila lahko tudi po zaključenem nakupu spremenite vaše naročilo, tako da napišete obvestilo na naslov info@vrtnicekodele.si.

S klikom na ikono osebe vam je vedno na voljo dostop do nadzorne plošče, kjer se zbirajo vsi uporabnikovi podatki in sicer:

  • Informacije
  • Naslovi
  • Zgodovina in podrobnosti mojih naročil
  • Dobropisi
  • GDPR osebni podatki
  • Moji kuponi

S klikom na »Odjava« se odjavite iz vašega računa.

Enako imate tudi v meniju spodaj pod točko »Moj račun«

  • Moja naročila
  • Moji dobropis
  • Moji naslovi
  • Moji podatki
  • Moji kuponi
  • Odjava

GDPR

Seznanjamo vas, da bomo vaše podatke skrbno hranili in jih varovali v skladu z načeli Zakona o varovanju osebnih podatkov – ZVOP in GDPR.

Vaš elektronski naslov bomo shranili zgolj z namenom obveščanja o novostih, akcijskih ponudbah in aktualnih dogodkih.

Zakon o varovanju osebnih podatkov in evropska uredba GDPR nas zavezuje k skrbnemu varovanju vaših osebnih podatkov in informiranju na kakšen način in koliko časa jih bomo hranili.

Zavezujemo se, da bodo vaši osebni podatki ostali v naših bazah in do njih ne bo dostopal nihče drug, kot le določeni zaposleni ekipe Vrtnice Kodele David Kodele s. p., Budanje 1j, 5271 Vipava v nadaljevanju Vrtnice Kodele. Znotraj ekipe je točno določeno, kdo ima dostop do le-teh in na kakšen način jih lahko uporabi. Vaše podatke bomo hranili, dokler se od storitve obveščanja po e-pošti ne odjavite.

S posredovanjem elektronskega naslova soglašate, da:

Vrtnice Kodele vaš elektronski naslov uporablja za namene obveščanja o novostih, akcijskih ponudbah in aktualnih dogodkih. Soglašate, da se lahko iz neobvezujočega sistema kadarkoli izpišete in sicer tako, da v prejetem elektronskem sporočilu kliknete na označeno povezavo, ki vam je vedno na voljo, ali pa to storite v svojem profilu.

Vaše osebne podatke zbiramo in obdelujemo v skladu z določbami zakonodaje s področja varstva osebnih podatkov ZVOP in GDPR. Zbranih podatkov brez vašega izrecnega dovoljenja ne bomo posredovali tretjim osebam.

Dodatno pojasnilo:

Vrtnice Kodele bo elektronske naslove skrbno varoval v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov in jih brez vašega dovoljenja ne bo posredoval tretji osebi. Vrtnice Kodele za prijavo na elektronske novice in obveščanje o aktualnih akcijskih ponudbah ter dogodkih uporablja sistem predhodne odobritve, kar pomeni, da pošilja elektronsko pošto zgolj osebam, ki se izrecno strinjajo, da želijo prejemati elektronska obvestila.